Παραμύθι: «Ένας πονηρός ιός ήθελε να γίνει βασιλιάς»

Μέσα σ’αυτές τις δύσκολες συνθήκες της συνεχούς παραμονής όλων μας μέσα στο σπίτι, η κ. Πουλή Σπυριδούλα θέλοντας να κάνει πιο ευχάριστες τις στιγμές των μικρών και να καλύψει πολλές από τις απορίες τους έφτιαξε ένα παραμυθάκι με κεντρικό ήρωα τον κ. Κορωνοϊό, ένεκα των ημερών….

Εμείς σας το μεταφέρουμε και εσείς μπορείτε να το διαβάσετε στα παιδάκια σας. Το τέλος του παραμυθιού, βέβαια, επιφυλάσσει μια έκπληξη… εκμεταλλευτείτε την και ενεργοποιήστε τη φαντασία των μικρών σας!


“Ένας πονηρός ιός ήθελε να γίνει βασιλιάς”

               Μια φορά και έναν καιρό σε μια ήσυχη πόλη, την ………………… ζούσαν πολλά παιδιά, γι’ αυτό και υπήρχαν πολλά όμορφα σχολεία. Σε ένα από αυτά,, που το ονόμαζαν …….Νηπιαγωγείο, φοιτούσαν πολλά παιδάκια … όμορφα, έξυπνα, ταλαντούχα και υπάκουα. Πήγαιναν κάθε μέρα με χαρά να συναντήσουν τους φίλους/συμμαθητές και τις δασκάλες τους και όλοι μαζί έφτιαχναν τις πιο όμορφες ημερήσιες περιπέτειες… Περνούσαν υπέροχα, ώσπου…ξαφνικά, κάπου εκεί έξω στον πλανήτη σε μια μακρινή χώρα στο παλάτι του βασιλιά Ουχάν, γεννήθηκε ένας ιός. Ήταν άτακτος, πονηρός, αδύναμος και μικρός. Τόσο μικρός, που δε φαινόταν καν …. Είχε όμως μία τρομερή ιδέα, ήθελε να γίνει αυτός ο βασιλιάς όλου του κόσμου!!!

Πώς θα το κατάφερνε όμως αυτό, αφού ήταν τόσο αδύναμος και μικρός;; Ολόκληρες μέρες και νύχτες σκεφτόταν … ‘Μα φυσικά’, του ήρθε η ιδέα!! Το βράδυ, που κοιμόντουσαν όλοι στο παλάτι, θα άρπαζε το βασιλικό στέμμα, την κορόνα του βασιλιά Ουχάν. Αυτό και έκανε λοιπόν. Φόρεσε την κορόνα και ονόμασε τον εαυτό του ‘βασιλιά Κορονοϊό’. Χωρίς να χάνει χρόνο, ξεκίνησε ένα μακρινό ταξίδι σε όλο τον πλανήτη.

Πήγε σε όλες τις χώρες του κόσμου. Από όπου περνούσε, τρόμαζε τους ανθρώπους, μικρούς και μεγάλους. Οι άνθρωποι φοβήθηκαν. Κλείστηκαν στα σπίτια τους. Τα σχολεία και οι παιδικές χαρές έκλεισαν. Στους δρόμους δεν κυκλοφορούσε κανείς.

Αυτό δεν άρεσε καθόλου στα παιδιά. Ο Κορονοϊός, όμως, είχε χαρά, πολύ μεγάλη χαρά. Τα είχε σχεδόν καταφέρει.

Πίστευε ότι κανείς τους δε θα τον νικούσε… Έτσι, συνέχισε το ταξίδι τουκαι έφτασε στην Ελλάδα. Πήγε σε πολλές πόλεις. Τους τρόμαξε όλους. Στο τέλος, έφτασε και στον/στην……. (βάλε την πόλη σου).

Ήταν ο τελευταίος στόχος του. Αν κατάφερνε να τρομάξει και εκεί όλους τους ανθρώπους, θα γινόταν ο πιο ευτυχισμένος ιός. Θα γινόταν βασιλιάς όλου του κόσμου. Το σχέδιό του ήταν όμορφα φτιαγμένο. Δεν είχε υπολογίσει, όμως, ότι σε αυτή την πόλη υπήρχαν οι μαθητές του … ου Νηπιαγωγείου οι οποίοι ήταν δυνατοί, γενναίοι και πιο έξυπνοι από εκείνον. Τα παιδιά, όταν έμαθαν ότι έφτασε ο Κορονοϊός στην πόλη τους, συγκεντρώθηκαν και συμφώνησαν πως όλοι μαζί θα κατάστρωναν το πιο ευφάνταστο σχέδιο, για να τον εξοντώσουν. Αποφάσισαν στην αρχή να τον ξεγελάσουν και να τον κάνουν να πιστέψει πως σε αυτή την πόλη δε ζει κανείς. Έδωσαν οδηγίες και στους μεγάλους. Μπαμπάδες, μαμάδες, παππούδες, γιαγιάδες, αδελφάκια, θείοι, θείες, ξαδελφάκια να κρυφτούν και εκείνοι μέσα στα σπίτια. Το σύνθημα ήταν ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ.

Ο Κορονοϊός τριγυρνούσε στους δρόμους του/της …………, για να βρει ανθρώπους και να τους τρομάξει. Μάταια όμως. Σκέφτηκε ότι σε αυτή την πόλη, μάλλον δεν υπήρχαν κάτοικοι …

Τα παιδιά κατάφεραν να τον ξεγελάσουν. Λυπημένος, όπως ήταν, ξάπλωσε στην τσουλήθρα του Νηπιαγωγείου. Θα κοιμόταν και την άλλη μέρα θα συνέχιζε. Έπρεπε οπωσδήποτε να βρει έναν άνθρωπο και εδώ να τον τρομάξει. Αυτό σκέφτηκε και αποκοιμήθηκε… Τότε οι μαθητές του Νηπιαγωγείου, οι οποίοι είχαν ετοιμάσει το πιο έξυπνο σχέδιο, συναντήθηκαν όλοι μαζί στην τσουλήθρα, που κοιμόταν ο Κορονοϊός και …………

– Δώσε το τέλος της ιστορίας, που σου αρέσει!!!

– Ζωγράφισε ό,τι σου άρεσε από την ιστορία.


Την ιστοριούλα τη δημιούργησα με αφορμή την παραμονή των μαθητών στα σπίτια τους λόγω κορονοϊού.

Μέσω της διαδικασίας, που σας προτείνω, στόχος είναι η δημιουργική απασχόληση των παιδιών, αλλά και η συντήρηση της ομαδικότητας και της επικοινωνίας ανάμεσα στα παιδιά.

Αφήστε μια απάντηση